Velikonoce 2004

Vloženo: 26.5.2004
Upraveno: 12.6.2005
Počet zobrazení: 131

V sobotu ráno jsme se sešli na Černém mostě, kde jsme naládovali doprovodné vozidlo a vyrazili dobře známou cestou do Ondřejova s mezipřistáním ve Svojeticích na oběd. V Ondřejově jsme večer obsadili hospodu, kde nám slečna servírka řekla, že s tím hraním teda neví (ona sice nevěděla, ale my jsme věděli) a že zatopit nejde, ale my jsme se přesto nedali odradit a setrvali. Příjemný hudební večírek byl ukončen až nekompromisní zavírací hodinou.

Zvolený program nebylo snadné zorganizovat, a tak v neděli ráno vyráží vůz s posádkou Monika, Petr do Krymlova pro druhý vůz. Do těchto dvou aut už se vejdeme i se zapůjčenými loděmi a razíme směrem Stvořidla. Ještě před odjezdem se nečekaně zjevují Berani i s malým Beránkem a po cestě vyzvedáváme Radka. Takticky jsme pro splutí zvolili nejošklivější počasí celého víkendu, ale ani to nám nepomohlo, nebyli jsme jediní vodáci. Do nafouknuté Pálavy se jako první odvážně soukají Monika s Vaškem a do kajaku usedá Radek, Veronika sváží vůz a zbytek jdeme po břehu to skouknout a zdokumentovat. To, co vidím a jistota nezničitelné nafukovací lodě, mi dodává odvahu a i já s Míšou usedáme do Pálavy (v slušivé vestě a s hokejistickou helmou jsem skutečně k sežrání) a za doprovodu Petra na kajaku vyrážíme do peřejí. Poté, co jsme pochopili, že na nafukovací lodi se nemůže v takové vodě nic stát (zejména té lodi) a že v nejhorším to loď nějak sjede i bez našeho přičinění, již radostně vplouváme do peřejí a zadrhnutím na kameni se jen smějeme. Je to pohoda a za asi půl hodiny vylézáme s mírnými křečemi v nohou z lodí a já si říkám, že na laminátkách by to asi byl jiný adrenalin (zejména když si vzpomenu na následky loňského Litického oblouku). Poslední posádku tvoří Radek s Verčou a Vašek v kajaku a po občerstvení u stánku už můžeme vyrazit zpět. Cestou vysazujeme Radka na vlaku a my se odebíráme do mírně divné hospody. Do Ondřejova dorážíme za hluboké tmy a Monika s Petrem ještě odvážejí vůz do Krymlova.

Během večera a noci někteří z nás zjišťují, že párek u stánku na Stvořidlech nezůstane bez následků, takže kolem páté hodiny ranní se s Verčou a Míšou střídáme v kadibudce a máme příjemné posezení u hořkého čaje. Ráno dostaneme nařezáno pomlázkami, odevzdáme nabarvená vejce a vyrážíme do Prahy. Mě s Míšou už otrnulo, takže se ambiciózně vydáváme s cyklosekcí Vašek, Petr Monika, nicméně u první hospody ve Svojeticích to zase pokorně ohýbáme na nejbližší vlak. V Praze si kupujeme suchary a odebíráme se vstříc splachovacímu záchodu a postelím.

Akce byla v této podobě realizována díky Radkovi, který laskavě zapůjčil lodě, dále díky Věrčinýmu kolegovi, který laskavě zapůjčil vůz Opel Vectra a díky rodičům Misíkovým, kteří laskavě operativně zapůjčili vůz Opel Vectra. Za ubytování děkujeme sedmnácté trase TAKu a Lilce. Na závěr bych ráda poděkovala Monice a Petrovi, že nám ještě v pondělí večer na kole (!) dovezli naše brašny, spacáky a jiné krámy, které se vezly doprovodným vozem, až domů. Až na tu párkovou dohru se akce velmi zdařila, děkujeme všem sponzorům a členům realizačního týmu.

Galerie

Štítky: Článek nemá štítky

Krátce

Nyní nejsou žádné novinky
Zobrazit všechny

Verča J. (6.1. 14:22)

Anketa k silvestru 2020 / 2021 spuštěna a běží do neděle 12.1. Tak kam letos pojedeme? Vyjádřete se zde: https://forms.gle/xvkzfPgVSc77zUA39
Těším se na Vaše odpovědi

Janka (21.11. 14:43)

Hmm, nové fotky na úvod, paráda:-)

Veronika (3.10. 11:33)

"Námořnické Martinské posvícení " pátek 15.11.2019 od 18:30, v hotelu Svornost, Dolní Počernice,
rezervačenky: 110 Kč (bez večeře), 220 Kč (s večeří) - Ivanka Stulíková tel. 603 563 292, resp. istulikova@seznam.cz Těší se Pavel Stulík (T1)

Káča R. (29.1. 8:55)

Smazala jsem ho já, věc se vyřešila. Šlo o letité nedodání Almanachu a špatnou komunikaci s Veronikou J. Dle informací od Verči už Jirka Almanach dostal.

Petr (21.1. 16:35)

Ještě nedávno tady byl takový dlouhý příspěvek od Jirky K.
Kdo ho smazal? 8-O:-?

Lilka (27.8. 11:05)

TeoCup je 9. - 11. listopadu.